Dižozola mērķis bija kļūt par vadošo uzņēmumu gan koksnes virzienā, gan finansēšanā visā valstī, ne tikai vienā reģionā. Sākumā Dižozolam pat bija sava mežizstrādes tehnika, taču uzņēmēji ātri vien saprata, ka mežistrādes virziens viņiem nav pa spēkam. Konkurēt ar lielajiem mežizstrādes uzņēmumiem no nulles ir grūti, turklāt tas nemaz nav vajadzīgs, jo prasa milzīgus resursus – tehnika lūst, detaļas zog, izkontrolēt neko nav iespējams. “Bieži tehnika it kā bija salūzusi, bet tajā laikā manīta citos mežos,” saka Juris. Tāpēc no ieguldījumiem šajā virzienā nolemts atteikties, bet izmantot ārpakalpojumu. Patlaban Dižozola autoparkā ir 39 tehnikas vienības, no kurām meža izstrādei paredzēta nav neviena. Desmit ir kokvedēji, bet visas pārējās ir vieglās automašīnas, iegādātas lielākoties līzingā.
Jaunākie raksti
Aptauja
Politisko aktualitāšu dienaskārtībā nereti ir klimata un vides jautājumi, kurus, lielākoties, komentē, izvēloties vārdus “ambiciozi, eiropeiski, tālredzīgi, ilgtspējīgi utt.”, aizmirstot konkrētu rīcību vai darbus, ko var paveikt ikviens. Vai jums ir skaidrs, ko ikdienā varat darīt klimata situācijas stabilizēšanas labā?
Protams! Piedalos akcijās, uzbrūkot gleznām un pieminekļiem
Šķiroju atkritumus, mudinu to darīt kaimiņus, daudz eju kājām
Pārdevu auto, pievērsos attālinātajam darbam mazpilsētā
Vai tad arī man kas jādara? Visu takk paveiks valdība!
Runas ir garas, darbs - īss