Divdesmitajos un trīsdesmitajos gados Latvijā darbojās gandrīz simts veloražotņu, tāpēc mazliet pat dīvaini, ka 21. gadsimtā latvieši šo nozari atstājuši novārtā. Taču nav jau gluži tā, ka šī velo ražošanas niša mums būtu pavisam tukša – Rīgā rosās leģendārā Gustava Ērenpreisa mantinieks Toms Ērenpreiss, Dobelē darbojas zīmola "Barons velo" ražotne, kurā saimnieko Arvīds Borherts-Smiļģis. Pie viņa tad arī "Deviņvīri" aizbrauca ciemos, lai palūkotos, kā tad top Latvijā ražoti īpaši vellapēdi. Īpaši tāpēc, ka tos izgatavo pēc individuāla pasūtījuma.
Jaunākie raksti
Aptauja
Runājot par pēdējo dienu notikumiem saistībā ar Valsts budžetu, Rail Baltica, Air Baltic, reģionālajiem vilcieniem (kurus varētu arī nepirkt), nevilšus tiek aktualizēts jautājums par sliktu, nesaprotamu komunikāciju ar sabiedrību. Vai problēma ir tikai greizā saziņā?
Veco dīzeļvilcienu nomaiņu gaida jau dažus desmitus gadu, te pat spožākie runātāji nelīdzēs...
Daļa sabiedrības jūtas jo krietni piekrāpta, nenoliedzami - paskaidrot jāmāk...
Ne Covid, ne karš, ne atgriezusies taupība publiskā sektora vājo prasmi paskaidrot nav uzlabojuši
Šķiet, par skaidrošanu satraucas vien daži, pārējos interesē partiju strīdi, jo vēlēšanas atkal tuvojas
Problēma ir nespējā paskaidrot, jo skaidrotāji boeži vien nav zinātāji
Dobeles lepnums - velosipēds "Barons"
Sandris Metuzāls, 9vīri, jauns.lv | 11.07.2021