Somijas digitālo ziņu izdevums Markkinointiuutiset, kas fokusējas uz mārketinga jautājumiem, nesen veiktā aptaujā secinājis: 63% aptaujāto respondentu pauduši, ka vairs nevēlas iegādāties produktus vai pakalpojumus no tām somu kompānijām, kas turpina darboties Krievijā.
Respondentiem lūdza nosaukt uzņēmumus vai zīmolus, kurus viņi sākuši boikotēt pēc Krievijas iebrukuma Ukrainā. Visvairāk aptaujāto minējuši Teboil un tās mātes uzņēmumu Lukoil. Somu degvielas importētājs un mazumtirgotājs ticis boikotēts jau no pirmajām kara dienām, sašutums un noraidoša attieksme pret Teboil pieauga marta sākumā, kad Oulu (pilsēta Somijā) vietējais laikraksts Kaleva no Teboil mārketinga un kominikāciju vadības saņēmis aicinājumu rediģēt sagatavoto rakstu, nomainot tajā vārdu "karš" pret "konflikts".