Cilvēkiem nepieciešams inteliģents ceļš nokļūšanai savās darba vietās, nokļūšanai galvaspilsētā.
Tas vajadzīgs Ogrei, Ērgļiem, Ropažiem, Mālpilij. Ja ceļa nav, jāmeklē alternatīva, bet konkrētajā gadījumā tādas faktiski nav, jo jāmet 43 kilometru garš līkums. Absurdākais stāstā par P4 ir tas, ka teju visā garumā ceļam ir uzklāts asfalts, kā jau to valdība apsolīja, likvidējot dzelzceļu Rīga‒Ērgļi. Un tikai 9 kilometri pāri Lielo Kangaru korei palikuši neasfaltēti ‒ ar grants segumu. Ceļš ir līkumains, bedrains, aizaudzis un bīstams. 2013. gadā, tika izbrāķēts pirmais ziņojums par autoceļa rekonstrukcijas projekta ietekmi uz vidi. Kā jau to vēlējās vides fanātiķi: “Vides aizsardzības klubā valda lielas cerības, ka ar šo norakts tiks P4 ceļa posma Vāverkrogs‒Jugla rekonstrukcijas projekts, bet Lielie Kangari paliks neizcirsti un nenorakti.”