Rīgas autoosta aicina glābt tās simbolu – sarkano ozolu, nepieļaujot tā nociršanu. Dzelzceļa līnijas “Rail Baltica” izbūves laikā sākotnēji ticis plānots ozolu izrakt un pārstādīt, bet tagad būvnieks vērsies Rīgas domē pēc atļaujas ozola nociršanai.
Dendroloģiski vērtīgais sarkanais ozols Maskavas ielā pie dzelzceļa uzbēruma tika iestādīts 1964. gadā līdz ar autoostas atklāšanu. Jau decembrī autoostu sagaida nozīmīgas pārmaiņas – tās teritorijā sāksies dzelzceļa “Rail Baltica” izbūves darbi.
Autoostas valdes priekšsēdētāja Vaira Gromule pastāstīja, ka sākotnēji būvprojektā ticis paredzēts, ka ozols tiks pārstādīts. Tādēļ negaidīta bija vēsts, ka būvnieks vērsies domes apstādījumu komisijā ar iesniegumu par ozola nociršanu.