“Google” un “YouTube” vairs neļaus pelnīt ar klimata pārmaiņas noliedzošu saturu

Keitija Krastiņa, kursors.lv | 11.10.2021

Google” ceturtdien nāca klajā ar jauniem noteikumiem savā monetizācijas politikā. Uzņēmums vairs neatļaus reklāmdevējiem, izdevējiem un “YouTube” satura veidotājiem gūt peļņu ar saturu, kas noliedz klimata pārmaiņas.

Pārstāvji no “Google Ads” iepazīstināja ar jauniem noteikumiem, kas paredz aizliegt reklāmas un monetizāciju saturam, kas ir pretrunā ar vispāratzītiem zinātniskiem faktiem par klimata pārmaiņu esamību un to cēloņiem. Noteikumi attiecas uz tādu saturu, kur:

  • klimata pārmaiņas tiek raksturotas kā cilvēku mānīšana un krāpšana;
  • apgalvots, ka nepastāv tendences, kas liecina par globālo sasilšanu;
  • tiek noliegts, ka siltumnīcefekta gāzu emisijas un cilvēku darbība veicina klimata pārmaiņas.
“Google” un “YouTube” vairs neļaus pelnīt ar klimata pārmaiņas noliedzošu saturu

Pievienot komentāru